Ohlédnutí za FOR ARCH 2025: Novinky, trendy a výhled do budoucna

No items found.

Ohlédnutí za FOR ARCH 2025: Novinky, trendy a výhled do budoucna

FOR ARCH 2025 opět potvrdil svou pozici největšího a nejvlivnějšího stavebního veletrhu v České republice. Událost přivítala více než 38 900 návštěvníků a 525 vystavovatelů z různých oborů - od materiálů a technologií, přes dřevostavby a fotovoltaiku, až po interiéry a doplňkové služby. Jak shrnul Ondřej Chvátal, obchodní manažer TOPSET „Veletrh opět potvrdil svůj význam jako klíčová událost pro stavební sektor. Plocha byla hustě obsazena vystavovateli z různých dílčích odvětví a návštěvnost byla velmi silná.“ FOR ARCH tak zůstává centrem setkávání profesionálů i inspirace pro všechny, kdo se zajímají o moderní stavitelství.

Letos se veletrh konal v prostorách PVA EXPO PRAHA, společně s FOR INTERIOR, což ještě zvýšilo jeho mediální dosah a atraktivitu. Na našem stánku jsme přivítali více zájemců než minulý rok. Díky modernímu pojetí prezentace a vystaveným vzorkům si zákazníci mohli doslova osahat kvalitu našich výrobků.

Co nás zaujalo

Na veletrhu FOR ARCH 2025 bylo patrné, jak rozmanité je dnes stavebnictví a jak dokáže propojit různé obory – od stavebních materiálů a modulárních systémů, přes technologie pro chytré domácnosti, až po dřevostavby a interiéry.

„Zákazníky zajímalo vše od tradičních stavebních prvků po moderní modulární systémy, které umožňují rychlou a kvalitní realizaci,“ uvedl obchodní manažer Ondřej Chvátal. Rostoucí zájem byl i o technologie a zabezpečení, které usnadňují každodenní život.

Podle Lukáše Kašparce, obchodního manažera TOPSET, však veletrh nepřitáhl pouze odborníky. „Zaznamenali jsme i velký zájem ze strany široké veřejnosti, která se chtěla seznámit s různými možnostmi realizace staveb,“ uvedl.

Obchodní manažeři TOPSET zdůraznili, že moderní bydlení dnes spojuje funkčnost, komfort a kvalitní design.

TOPSET na FOR ARCH 2025: interakce a zájem návštěvníků

TOPSET na veletrhu přilákal velký zájem návštěvníků díky široké nabídce interiérových parapetů a možnosti osobní konzultace s odborními manažery firmy. Lukáš Kašparec si všiml, že mnoho návštěvníků oceňovalo kvalitu a variabilitu produktů a zajímalo se o možnosti přizpůsobení parapetů jejich konkrétním potřebám.

Interaktivní prezentace a ukázky vzorků umožnily návštěvníkům „osahat“ materiály, vyzkoušet různé dekorové kombinace a získat okamžitou nezávaznou nabídku. Díky tomu TOPSET nejen prezentoval kvalitu svých parapetů, ale i podporoval inspiraci pro moderní a praktické interiéry. Tento přímý kontakt s potenciálními zákazníky zároveň potvrdil důležitost veletrhu pro navázání obchodních vztahů a zvýšení povědomí o značce.

Přínos veletrhu pro vystavovatele a firmy

FOR ARCH není jen o prezentaci produktů, ale hlavně o navázání kontaktů, obchodních příležitostech a zvýšení povědomí o značce. Podle obchodních manažerů TOPSETu pomohly LED prezentace a reálné ukázky produktů proměnit stánek v atraktivní a živé místo, které přitáhlo pozornost mnoha návštěvníků. Pro firmu to znamená nejen přímé obchodní příležitosti, ale také dlouhodobou propagaci značky a potvrzení její inovativní role na trhu.

Příští ročník FOR ARCH se uskuteční 16.–19. září 2026, nově ve formátu středa–sobota. Návštěvníci mohou využít registraci přes vystavovatele a získat vstup zdarma. Obchodní manažeři TOPSET doporučují sledovat oficiální web, tiskové zprávy a odběr newsletteru, aby nikdo nezmeškal novinky a důležité informace.